![سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه ارومیه](./data/logo.png)
تعداد نشریات | 11 |
تعداد شمارهها | 138 |
تعداد مقالات | 1,408 |
تعداد مشاهده مقاله | 2,009,834 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,687,602 |
1. | Expanding Teacher Reflection on Emotions in Online Teaching: Grappling with Teacher Identity and Student (non)Participation | |
دوره 9، 3 (Special Issue)، دی 2021، صفحه 77-91 | ||
Juyoung Song | ||
2. | Introduction: Online Teacher Education and Professional Development in TESOL | |
دوره 9، 3 (Special Issue)، دی 2021، صفحه 1-7 | ||
Jack C. Richards | ||
3. | Self-efficacy, Reflection, and Burnout among Iranian EFL Teachers: The Mediating Role of Emotion Regulation | |
دوره 9، شماره 2، مهر 2021، صفحه 13-37 | ||
Jalil Fathi؛ Vincent Greenier؛ Ali Derakhshan | ||