آمار

تعداد نشریات12
تعداد شماره‌ها126
تعداد مقالات1,284
تعداد مشاهده مقاله1,582,827
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,304,721

1.

Teachers’ Materials Use in L2 Classroom Discourse: Interface between Stated and Enacted Beliefs about Textbooks

دوره 11، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 157-177
Mostafa Pourhaji؛ Michael Sadeghi؛ Foruq Rezvani

2.

Translocating Classroom Discourse Practices during the Covid-19 Pandemic in China: A reflective Nexus Analysis Account

دوره 8، 3 (Special Issue)، دی 2020، صفحه 121-142
Andrew Jocuns؛ Liping Shi؛ Lishi Zhang؛ Tingting Yin؛ Xiangyue Gu؛ Xiaorui Huang؛ Yang Zhang؛ Yumei Zhang


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب