آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها155
تعداد مقالات1,556
تعداد مشاهده مقاله2,436,235
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,035,911

1.

EFL Listening Log: A Conceptual Replication of Kemp's (2010) Study on Motivating Autonomous Learning

دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 2024، صفحه 65-82
Hossein Bozorgian؛ Meysam Muhammadpour؛ Raheleh Qara

2.

L2 Motivation Profiling and the Role of Context: A Study in Exploratory Statistical Procedures

دوره 1، شماره 2، مهر 2013، صفحه 37-64
Lousia Vahtrick؛ Kees de Bot

3.

On the Relationship between Iranian EFL Teachers’ Burnout and Motivation: A Mixed Methods Study

دوره 7، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 77-99
Ali Roohani؛ Khadijeh Dayeri

4.

Readiness for Autonomy in English Language Learning: The Case of Indonesian High School Students

دوره 7، شماره 2، مهر 2019، صفحه 1-18
Andrzej Cirocki؛ Syafiul Anam؛ Pratiwi Retnaningdyah

5.

Re-evaluating the L2MSS Scale in the Context of Non-English Major Students

دوره 13، شماره 1، خرداد 2025، صفحه 45-62
Zrinka Fišer؛ Luka Pongračić

6.

Students’ Perceptions of the Most and the Least Motivating Teaching Strategies in ESP Classes

دوره 9، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 139-157
Lutfi Ashar Mauludin

7.

The Effects of Differentiated Instruction (DI) on Achievement, Motivation, and Autonomy among English Learners

دوره 10، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 127-144
Melek Sapan؛ Enisa Mede

8.

The Relationship between Emotions and Motivation: A Structural Equation Model

دوره 12، 3 (Special Issue)، اسفند 2024، صفحه 47-66
Agnes Albert؛ Attila Wind؛ Kata Csizer

9.

The Role of Teachers’ Classroom Discipline in Their Teaching Effectiveness and Students’ Language Learning Motivation and Achievement: A Path Method

دوره 3، شماره 1، فروردین 2015، صفحه 57-82
Mehrak Rahimi؛ Fatemeh Hosseini Karkami

10.

Using Convergent and Divergent Tasks to Improve Writing and Language Learning Motivation

دوره 3، شماره 1، فروردین 2015، صفحه 99-117
Hamid Marashi؛ Parissa Tahan-Shizari