آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها138
تعداد مقالات1,408
تعداد مشاهده مقاله2,009,913
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,687,654
Seifoori, Zohreh. (1393). Discipline and Gender Variation in ESP Learners’ Use of Metacognitive Strategies. پژوهش های میوه کاری, 2(2), 13-34. doi: 10.30466/ijltr.2014.20411
Zohreh Seifoori. "Discipline and Gender Variation in ESP Learners’ Use of Metacognitive Strategies". پژوهش های میوه کاری, 2, 2, 1393, 13-34. doi: 10.30466/ijltr.2014.20411
Seifoori, Zohreh. (1393). 'Discipline and Gender Variation in ESP Learners’ Use of Metacognitive Strategies', پژوهش های میوه کاری, 2(2), pp. 13-34. doi: 10.30466/ijltr.2014.20411
Seifoori, Zohreh. Discipline and Gender Variation in ESP Learners’ Use of Metacognitive Strategies. پژوهش های میوه کاری, 1393; 2(2): 13-34. doi: 10.30466/ijltr.2014.20411