آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها151
تعداد مقالات1,521
تعداد مشاهده مقاله2,388,515
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,005,395
Seifoori, Zohreh. (1393). Discipline and Gender Variation in ESP Learners’ Use of Metacognitive Strategies. پژوهش های میوه کاری, 2(2), 13-34. doi: 10.30466/ijltr.2014.20411
Zohreh Seifoori. "Discipline and Gender Variation in ESP Learners’ Use of Metacognitive Strategies". پژوهش های میوه کاری, 2, 2, 1393, 13-34. doi: 10.30466/ijltr.2014.20411
Seifoori, Zohreh. (1393). 'Discipline and Gender Variation in ESP Learners’ Use of Metacognitive Strategies', پژوهش های میوه کاری, 2(2), pp. 13-34. doi: 10.30466/ijltr.2014.20411
Seifoori, Zohreh. Discipline and Gender Variation in ESP Learners’ Use of Metacognitive Strategies. پژوهش های میوه کاری, 1393; 2(2): 13-34. doi: 10.30466/ijltr.2014.20411