آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها136
تعداد مقالات1,371
تعداد مشاهده مقاله1,862,890
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,555,985
Seifoori, Zohreh. (1393). Discipline and Gender Variation in ESP Learners’ Use of Metacognitive Strategies. پژوهش های میوه کاری, 2(2), 13-34. doi: 10.30466/ijltr.2014.20411
Zohreh Seifoori. "Discipline and Gender Variation in ESP Learners’ Use of Metacognitive Strategies". پژوهش های میوه کاری, 2, 2, 1393, 13-34. doi: 10.30466/ijltr.2014.20411
Seifoori, Zohreh. (1393). 'Discipline and Gender Variation in ESP Learners’ Use of Metacognitive Strategies', پژوهش های میوه کاری, 2(2), pp. 13-34. doi: 10.30466/ijltr.2014.20411
Seifoori, Zohreh. Discipline and Gender Variation in ESP Learners’ Use of Metacognitive Strategies. پژوهش های میوه کاری, 1393; 2(2): 13-34. doi: 10.30466/ijltr.2014.20411


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب