آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها162
تعداد مقالات1,596
تعداد مشاهده مقاله2,599,369
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,151,253
Seifoori, Zohreh. (1393). Discipline and Gender Variation in ESP Learners’ Use of Metacognitive Strategies. پژوهش های میوه کاری, 2(2), 13-34. doi: 10.30466/ijltr.2014.20411
Zohreh Seifoori. "Discipline and Gender Variation in ESP Learners’ Use of Metacognitive Strategies". پژوهش های میوه کاری, 2, 2, 1393, 13-34. doi: 10.30466/ijltr.2014.20411
Seifoori, Zohreh. (1393). 'Discipline and Gender Variation in ESP Learners’ Use of Metacognitive Strategies', پژوهش های میوه کاری, 2(2), pp. 13-34. doi: 10.30466/ijltr.2014.20411
Seifoori, Zohreh. Discipline and Gender Variation in ESP Learners’ Use of Metacognitive Strategies. پژوهش های میوه کاری, 1393; 2(2): 13-34. doi: 10.30466/ijltr.2014.20411