آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها162
تعداد مقالات1,596
تعداد مشاهده مقاله2,603,254
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,152,233
Seifoori, Zohreh. (1394). Metacognitive Awareness and the Fluency of Task-based Oral Output across Planning Conditions: The Case of Iranian TEFL Students. پژوهش های میوه کاری, 4(1), 11-26. doi: 10.30466/ijltr.2016.20375
Zohreh Seifoori. "Metacognitive Awareness and the Fluency of Task-based Oral Output across Planning Conditions: The Case of Iranian TEFL Students". پژوهش های میوه کاری, 4, 1, 1394, 11-26. doi: 10.30466/ijltr.2016.20375
Seifoori, Zohreh. (1394). 'Metacognitive Awareness and the Fluency of Task-based Oral Output across Planning Conditions: The Case of Iranian TEFL Students', پژوهش های میوه کاری, 4(1), pp. 11-26. doi: 10.30466/ijltr.2016.20375
Seifoori, Zohreh. Metacognitive Awareness and the Fluency of Task-based Oral Output across Planning Conditions: The Case of Iranian TEFL Students. پژوهش های میوه کاری, 1394; 4(1): 11-26. doi: 10.30466/ijltr.2016.20375