تعداد نشریات | 13 |
تعداد شمارهها | 145 |
تعداد مقالات | 1,452 |
تعداد مشاهده مقاله | 2,187,353 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,821,379 |
BOOK REVIEW: Teacher-Made Assessments: How to Connect Curriculum, Instruction, and Student Learning (2nd ed.) | ||
Iranian Journal of Language Teaching Research | ||
مقاله 11، دوره 4، شماره 2، مهر 2016، صفحه 135-138 اصل مقاله (817.19 K) | ||
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30466/ijltr.2016.20371 | ||
نویسندگان | ||
Karim Sadeghi* 1؛ Zainab Abolfazli Khonbi2 | ||
1Urmia University, Iran | ||
2Kosar University of Bojnord, Iran | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 723 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,494 |