آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها150
تعداد مقالات1,491
تعداد مشاهده مقاله2,264,674
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,896,565
Zhao, Yiding. (1403). It is all “English” to me: Can Cross-Culture Overlaps Facilitate L2 Idioms Teaching?. پژوهش های میوه کاری, 12(2), 97-114. doi: 10.30466/ijltr.2024.54945.2609
Yiding Zhao. "It is all “English” to me: Can Cross-Culture Overlaps Facilitate L2 Idioms Teaching?". پژوهش های میوه کاری, 12, 2, 1403, 97-114. doi: 10.30466/ijltr.2024.54945.2609
Zhao, Yiding. (1403). 'It is all “English” to me: Can Cross-Culture Overlaps Facilitate L2 Idioms Teaching?', پژوهش های میوه کاری, 12(2), pp. 97-114. doi: 10.30466/ijltr.2024.54945.2609
Zhao, Yiding. It is all “English” to me: Can Cross-Culture Overlaps Facilitate L2 Idioms Teaching?. پژوهش های میوه کاری, 1403; 12(2): 97-114. doi: 10.30466/ijltr.2024.54945.2609