آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها136
تعداد مقالات1,371
تعداد مشاهده مقاله1,862,886
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,555,969
Ahmadi, Masoume, Rezai, Mohammad Javad, Jabbari, Ali. (1401). Iranian EFL Teachers' Practices for Learners with Physical Disabilities in Inclusive English Language Classrooms. پژوهش های میوه کاری, 10(2), 137-162. doi: 10.30466/ijltr.2022.121187
Masoume Ahmadi; Mohammad Javad Rezai; Ali Akbar Jabbari. "Iranian EFL Teachers' Practices for Learners with Physical Disabilities in Inclusive English Language Classrooms". پژوهش های میوه کاری, 10, 2, 1401, 137-162. doi: 10.30466/ijltr.2022.121187
Ahmadi, Masoume, Rezai, Mohammad Javad, Jabbari, Ali. (1401). 'Iranian EFL Teachers' Practices for Learners with Physical Disabilities in Inclusive English Language Classrooms', پژوهش های میوه کاری, 10(2), pp. 137-162. doi: 10.30466/ijltr.2022.121187
Ahmadi, Masoume, Rezai, Mohammad Javad, Jabbari, Ali. Iranian EFL Teachers' Practices for Learners with Physical Disabilities in Inclusive English Language Classrooms. پژوهش های میوه کاری, 1401; 10(2): 137-162. doi: 10.30466/ijltr.2022.121187


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب