آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها150
تعداد مقالات1,491
تعداد مشاهده مقاله2,264,056
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,896,065
Farhady, Hossein, Selcuk, Merve. (1401). Classroom-based Diagnostic Assessment Practices of EFL Instructors. پژوهش های میوه کاری, 10(2), 77-94. doi: 10.30466/ijltr.2022.121184
Hossein Farhady; Merve Selcuk. "Classroom-based Diagnostic Assessment Practices of EFL Instructors". پژوهش های میوه کاری, 10, 2, 1401, 77-94. doi: 10.30466/ijltr.2022.121184
Farhady, Hossein, Selcuk, Merve. (1401). 'Classroom-based Diagnostic Assessment Practices of EFL Instructors', پژوهش های میوه کاری, 10(2), pp. 77-94. doi: 10.30466/ijltr.2022.121184
Farhady, Hossein, Selcuk, Merve. Classroom-based Diagnostic Assessment Practices of EFL Instructors. پژوهش های میوه کاری, 1401; 10(2): 77-94. doi: 10.30466/ijltr.2022.121184