آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها151
تعداد مقالات1,516
تعداد مشاهده مقاله2,386,716
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,003,915

1.

Group Dynamic Assessment of L2 Learners' Writing Abilities

دوره 6، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 129-149
Karim Shabani

2.

Teachers' Means of Scaffolding L2 Learners’ Pragmatic Production in Online Instruction

دوره 12، شماره 2، مهر 2024، صفحه 19-38
Sama Ghadiri؛ Zia Tajeddin؛ Minoo Alemi

3.

The Effect of Teachers' Scaffolding and Peers' Collaborative Dialogue on Speech Act Production in Symmetrical and Asymmetrical Groups

دوره 8، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 45-61
Zahra Fakher؛ Fatemeh Panahifar