آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها138
تعداد مقالات1,405
تعداد مشاهده مقاله2,004,897
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,683,857

1.

A Narrative Study of Iranian EFL Teachers’ Experiences of Doing Action Research

دوره 5، شماره 1، فروردین 2017، صفحه 93-112
Mehdi B. Mehrani

2.

An Expert EFL Teacher’s Class Management

دوره 3، شماره 2، مهر 2015، صفحه 1-13
Elham Yazdanmehr؛ Ramin Akbari

3.

BOOK REVIEW: International Research, Policy and Practice in Teacher Education: Insider Perspective

دوره 7، Issue 3 (Special Issue)، دی 2019، صفحه 124-127
Boudjemaa Dendenne؛ Ali Derakhshan

4.

Classroom-based Diagnostic Assessment Practices of EFL Instructors

دوره 10، شماره 2، مهر 2022، صفحه 77-94
Hossein Farhady؛ Merve Selcuk

5.

Developing a Language Assessment Knowledge Test for EFL Teachers: A Data-driven Approach

دوره 6، Issue 3 (Special Issue)، دی 2018، صفحه 79-94
Hossein Farhady؛ Kobra Tavassoli

6.

EFL Teachers’ Stress and Job Satisfaction: What Contribution Can Teacher Education Make?

دوره 4، Issue 3 (Special Issue)، دی 2016، صفحه 75-96
Karim Sadeghi؛ Morteza Sa’adatpourvahid

7.

Introduction: Language Teaching, Education for Democracy and Cross-curricular Connections

دوره 10، 3 (Special Issue)، دی 2022، صفحه 1-7
Michael Byram؛ Petra Rauschert

8.

Iranian EFL Teachers' Experiences with Online Professional Development: Perceptions and Preferences

دوره 9، 3 (Special Issue)، دی 2021، صفحه 9-23
Karim Sadeghi؛ Leila Ashegh Navaie

9.

Reflective Practice in English Language Teaching in Indonesia: Shared Practices from Two Teacher Educators

دوره 7، Issue 3 (Special Issue)، دی 2019، صفحه 15-35
Andrzej Cirocki؛ Handoyo Puji Widodo

10.

Teachers’ Burnout and their Feedback-ability

دوره 10، شماره 2، مهر 2022، صفحه 95-114
Paria Norouz Kermanshahi؛ Reza Pishghadam