
تعداد نشریات | 13 |
تعداد شمارهها | 155 |
تعداد مقالات | 1,556 |
تعداد مشاهده مقاله | 2,435,610 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,035,308 |
1. | Background Knowledge as a Moderator of the Relationship between Vocabulary Knowledge and Foreign Language Listening Comprehension | |
دوره 11، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 117-139 | ||
Gholam Hassan Khajavy؛ Elham Aghaee | ||
2. | BOOK REVIEW: Bilingual Development in Childhood | |
دوره 10، 3 (Special Issue)، دی 2022، صفحه 122-125 | ||
Arash Shirzad | ||
3. | BOOK REVIEW: Language Learning Environments: Spatial Perspectives on SLA | |
دوره 9، 3 (Special Issue)، دی 2021، صفحه 131-133 | ||
Vincent T Greenier | ||
4. | Humorous Videos and Idiom Achievement: Some Pedagogical Considerations for EFL Learners | |
دوره 5، Issue 3 (Special Issue)، دی 2017، صفحه 109-127 | ||
Malihe Neissari؛ Hamid Ashraf؛ Mohammad Reza Ghorbani | ||
5. | Reading and Vocabulary Acquisition: Supporting Evidence and Some Objections | |
دوره 1، شماره 1، فروردین 2013، صفحه 27-43 | ||
Stephen Krashen | ||
6. | Students’ Perceptions of the Most and the Least Motivating Teaching Strategies in ESP Classes | |
دوره 9، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 139-157 | ||
Lutfi Ashar Mauludin | ||