آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها136
تعداد مقالات1,371
تعداد مشاهده مقاله1,862,900
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,556,011
Kazemi, Ali, Soleimani, Neda. (1395). On the Relationship between EFL Teachers’ Classroom Management Approaches and the Dominant Teaching Style: A Mixed Method Study. پژوهش های میوه کاری, 4(2), 87-103. doi: 10.30466/ijltr.2016.20367
Ali Kazemi; Neda Soleimani. "On the Relationship between EFL Teachers’ Classroom Management Approaches and the Dominant Teaching Style: A Mixed Method Study". پژوهش های میوه کاری, 4, 2, 1395, 87-103. doi: 10.30466/ijltr.2016.20367
Kazemi, Ali, Soleimani, Neda. (1395). 'On the Relationship between EFL Teachers’ Classroom Management Approaches and the Dominant Teaching Style: A Mixed Method Study', پژوهش های میوه کاری, 4(2), pp. 87-103. doi: 10.30466/ijltr.2016.20367
Kazemi, Ali, Soleimani, Neda. On the Relationship between EFL Teachers’ Classroom Management Approaches and the Dominant Teaching Style: A Mixed Method Study. پژوهش های میوه کاری, 1395; 4(2): 87-103. doi: 10.30466/ijltr.2016.20367


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب