| تعداد نشریات | 14 |
| تعداد شمارهها | 174 |
| تعداد مقالات | 1,703 |
| تعداد مشاهده مقاله | 2,907,634 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,368,374 |
BOOK REVIEW: Vocabulary Assessment to Support Instruction: Building Rich Word-Learning Experiences, 1st Edition | ||
| Iranian Journal of Language Teaching Research | ||
| مقاله 11، دوره 5، Issue 3 (Special Issue)، دی 2017، صفحه 155-157 اصل مقاله (956.78 K) | ||
| شناسه دیجیتال (DOI): 10.30466/ijltr.2017.20311 | ||
| نویسنده | ||
| Muhammad Hossein Parvaz* | ||
| Urmia University, Iran | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 998 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,531 |
||