آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها175
تعداد مقالات1,707
تعداد مشاهده مقاله2,958,579
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,407,421
Hoang, Giang, Storch, Neomy. (1402). How Do EFL Learners Process and Uptake Criterion Automated Corrective Feedback? Insights from Two Case Studies. پژوهش های میوه کاری, 12(1), 1-20. doi: 10.30466/ijltr.2024.121420
Giang Thi Linh Hoang; Neomy Storch. "How Do EFL Learners Process and Uptake Criterion Automated Corrective Feedback? Insights from Two Case Studies". پژوهش های میوه کاری, 12, 1, 1402, 1-20. doi: 10.30466/ijltr.2024.121420
Hoang, Giang, Storch, Neomy. (1402). 'How Do EFL Learners Process and Uptake Criterion Automated Corrective Feedback? Insights from Two Case Studies', پژوهش های میوه کاری, 12(1), pp. 1-20. doi: 10.30466/ijltr.2024.121420
Hoang, Giang, Storch, Neomy. How Do EFL Learners Process and Uptake Criterion Automated Corrective Feedback? Insights from Two Case Studies. پژوهش های میوه کاری, 1402; 12(1): 1-20. doi: 10.30466/ijltr.2024.121420