آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها136
تعداد مقالات1,371
تعداد مشاهده مقاله1,862,925
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,556,043
Kalantarypour, Mahsa, Modirkhamene, Sima. (1399). SEMing EFL Teachers’ Management Strategies and Coping Styles in relation to Learners’ Ultimate Achievement. پژوهش های میوه کاری, 9(1), 107-121. doi: 10.30466/ijltr.2021.120978
Mahsa Kalantarypour; Sima Modirkhamene. "SEMing EFL Teachers’ Management Strategies and Coping Styles in relation to Learners’ Ultimate Achievement". پژوهش های میوه کاری, 9, 1, 1399, 107-121. doi: 10.30466/ijltr.2021.120978
Kalantarypour, Mahsa, Modirkhamene, Sima. (1399). 'SEMing EFL Teachers’ Management Strategies and Coping Styles in relation to Learners’ Ultimate Achievement', پژوهش های میوه کاری, 9(1), pp. 107-121. doi: 10.30466/ijltr.2021.120978
Kalantarypour, Mahsa, Modirkhamene, Sima. SEMing EFL Teachers’ Management Strategies and Coping Styles in relation to Learners’ Ultimate Achievement. پژوهش های میوه کاری, 1399; 9(1): 107-121. doi: 10.30466/ijltr.2021.120978


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب