آمار

تعداد نشریات10
تعداد شماره‌ها126
تعداد مقالات1,305
تعداد مشاهده مقاله1,687,843
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,388,980
Ghaslani, Rozhin, Yazdani, Hooshang, Ahmadian, Moussa, Dowlatabadi, Hamid Reza. (1401). Investigating EFL Teachers’ Resilience: Using Grounded Theory Approach. پژوهش های میوه کاری, 11(1), 1-24. doi: 10.30466/ijltr.2023.121270
Rozhin Ghaslani; Hooshang Yazdani; Moussa Ahmadian; Hamid Reza Dowlatabadi. "Investigating EFL Teachers’ Resilience: Using Grounded Theory Approach". پژوهش های میوه کاری, 11, 1, 1401, 1-24. doi: 10.30466/ijltr.2023.121270
Ghaslani, Rozhin, Yazdani, Hooshang, Ahmadian, Moussa, Dowlatabadi, Hamid Reza. (1401). 'Investigating EFL Teachers’ Resilience: Using Grounded Theory Approach', پژوهش های میوه کاری, 11(1), pp. 1-24. doi: 10.30466/ijltr.2023.121270
Ghaslani, Rozhin, Yazdani, Hooshang, Ahmadian, Moussa, Dowlatabadi, Hamid Reza. Investigating EFL Teachers’ Resilience: Using Grounded Theory Approach. پژوهش های میوه کاری, 1401; 11(1): 1-24. doi: 10.30466/ijltr.2023.121270


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب