آمار

تعداد نشریات10
تعداد شماره‌ها127
تعداد مقالات1,305
تعداد مشاهده مقاله1,691,719
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,391,279
Sapan, Melek, Mede, Enisa. (1400). The Effects of Differentiated Instruction (DI) on Achievement, Motivation, and Autonomy among English Learners. پژوهش های میوه کاری, 10(1), 127-144. doi: 10.30466/ijltr.2022.121125
Melek Sapan; Enisa Mede. "The Effects of Differentiated Instruction (DI) on Achievement, Motivation, and Autonomy among English Learners". پژوهش های میوه کاری, 10, 1, 1400, 127-144. doi: 10.30466/ijltr.2022.121125
Sapan, Melek, Mede, Enisa. (1400). 'The Effects of Differentiated Instruction (DI) on Achievement, Motivation, and Autonomy among English Learners', پژوهش های میوه کاری, 10(1), pp. 127-144. doi: 10.30466/ijltr.2022.121125
Sapan, Melek, Mede, Enisa. The Effects of Differentiated Instruction (DI) on Achievement, Motivation, and Autonomy among English Learners. پژوهش های میوه کاری, 1400; 10(1): 127-144. doi: 10.30466/ijltr.2022.121125


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب