آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها138
تعداد مقالات1,408
تعداد مشاهده مقاله2,009,836
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,687,603
Kalantarypour, Mahsa, Modirkhamene, Sima. (1399). SEMing EFL Teachers’ Management Strategies and Coping Styles in relation to Learners’ Ultimate Achievement. پژوهش های میوه کاری, 9(1), 107-121. doi: 10.30466/ijltr.2021.120978
Mahsa Kalantarypour; Sima Modirkhamene. "SEMing EFL Teachers’ Management Strategies and Coping Styles in relation to Learners’ Ultimate Achievement". پژوهش های میوه کاری, 9, 1, 1399, 107-121. doi: 10.30466/ijltr.2021.120978
Kalantarypour, Mahsa, Modirkhamene, Sima. (1399). 'SEMing EFL Teachers’ Management Strategies and Coping Styles in relation to Learners’ Ultimate Achievement', پژوهش های میوه کاری, 9(1), pp. 107-121. doi: 10.30466/ijltr.2021.120978
Kalantarypour, Mahsa, Modirkhamene, Sima. SEMing EFL Teachers’ Management Strategies and Coping Styles in relation to Learners’ Ultimate Achievement. پژوهش های میوه کاری, 1399; 9(1): 107-121. doi: 10.30466/ijltr.2021.120978