آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها182
تعداد مقالات1,769
تعداد مشاهده مقاله3,034,810
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,464,923

1.

سخن سردبیر: جمهوری مجله ها

محسن نظری

2.

تأثیر سبز شویی بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان با درنظر گرفتن نقش میانجی اعتماد، تصویر برند، وفاداری و اعتبار برند سبز

حسین نوروزی

3.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی با رویکرد قابلیت‌های پویا (مورد مطالعاتی: شرکت های نوشیدنی)

سیدهادی موسوی نافچی؛ محمدعلی شاه حسینی

4.

بررسی تأثیر لمس و خدمات شخصی‌سازی‌شده بر رضایت و وفاداری مشتریان در شرکت‌های کارگزاری بازار سرمایه

میثم امین زاده واحدی؛ معصومه فردی

5.

نقش زیست بوم تأمین سرمایه مالی دررشدکسب و کار زنان ایران ( تجارب زیسته زنان خراسان رضوی )

منصوره زمانپور؛ میثم مدرسی؛ سیدعباس ابراهیمی

6.

تأثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید با تبیین نقش میانجی تعامل برند- مصرف کننده و آگاهی از برند

عباسعلی رستگار؛ نسیم حیدری چراتی؛ مائده اقوامی پناه