| تعداد نشریات | 14 |
| تعداد شمارهها | 175 |
| تعداد مقالات | 1,707 |
| تعداد مشاهده مقاله | 2,958,621 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,407,486 |
| 1. | مدلسازی روابط بین اعتقاد به وجود عدالت در جهان و ادراک از محیطهای یادگیری با میانجیگری ادراک از عدالت معلم در بین دانشآموزان دبیرستانی شهر ارومیه | |
| صفحه 1-16 | ||
| زهرا طالبی؛ معصومه طالبی | ||
| 2. | سهم جو اخلاقی بعنوان میانجی در روابط معنویت در محیط کار با پاسخگویی و مسئولیتپذیری اجتماعی | |
| صفحه 17-28 | ||
| حسن روشنی علی بنه سی؛ مهدی نجاری قپچاق | ||
| 3. | بررسی ادراکات معلمان دوره ابتدایی از ویژگیهای مطلوب مدرسه حامی توسعه حرفهای | |
| صفحه 29-42 | ||
| پروین خضری؛ مریم سامری | ||
| 4. | تأثیر نگرشها، هنجارهای ذهنی و کنترل درک شده بر تمایل به کارآفرینی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه بینالمللی اهلبیت (ع) تهران با تعدیلگری خودباوری | |
| صفحه 43-56 | ||
| محمدولی ظریفی؛ علیرضا حبیبی؛ معین غریبی؛ مظاهر یوسفی امیری؛ مهدی بدلی | ||
| 5. | تحلیلی بر عدالت فضایی خدمات آموزشی (مدارس) در محلات شهر ارومیه | |
| صفحه 57-72 | ||
| ایوب منوچهری میاندواب؛ آرزو انوری | ||
| 6. | تأثیر حل مسئله همیارانه بر یادگیری دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی | |
| صفحه 73-84 | ||
| فاطمه قوی پنجه؛ قدرت اله خلیفه؛ محبوبه البرزی | ||