آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها155
تعداد مقالات1,556
تعداد مشاهده مقاله2,435,591
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,035,298
Hoang, Giang, Storch, Neomy. (1402). How Do EFL Learners Process and Uptake Criterion Automated Corrective Feedback? Insights from Two Case Studies. پژوهش های میوه کاری, 12(1), 1-20. doi: 10.30466/ijltr.2024.121420
Giang Thi Linh Hoang; Neomy Storch. "How Do EFL Learners Process and Uptake Criterion Automated Corrective Feedback? Insights from Two Case Studies". پژوهش های میوه کاری, 12, 1, 1402, 1-20. doi: 10.30466/ijltr.2024.121420
Hoang, Giang, Storch, Neomy. (1402). 'How Do EFL Learners Process and Uptake Criterion Automated Corrective Feedback? Insights from Two Case Studies', پژوهش های میوه کاری, 12(1), pp. 1-20. doi: 10.30466/ijltr.2024.121420
Hoang, Giang, Storch, Neomy. How Do EFL Learners Process and Uptake Criterion Automated Corrective Feedback? Insights from Two Case Studies. پژوهش های میوه کاری, 1402; 12(1): 1-20. doi: 10.30466/ijltr.2024.121420