آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها151
تعداد مقالات1,516
تعداد مشاهده مقاله2,386,733
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,003,936
Kalantarypour, Mahsa, Modirkhamene, Sima. (1399). SEMing EFL Teachers’ Management Strategies and Coping Styles in relation to Learners’ Ultimate Achievement. پژوهش های میوه کاری, 9(1), 107-121. doi: 10.30466/ijltr.2021.120978
Mahsa Kalantarypour; Sima Modirkhamene. "SEMing EFL Teachers’ Management Strategies and Coping Styles in relation to Learners’ Ultimate Achievement". پژوهش های میوه کاری, 9, 1, 1399, 107-121. doi: 10.30466/ijltr.2021.120978
Kalantarypour, Mahsa, Modirkhamene, Sima. (1399). 'SEMing EFL Teachers’ Management Strategies and Coping Styles in relation to Learners’ Ultimate Achievement', پژوهش های میوه کاری, 9(1), pp. 107-121. doi: 10.30466/ijltr.2021.120978
Kalantarypour, Mahsa, Modirkhamene, Sima. SEMing EFL Teachers’ Management Strategies and Coping Styles in relation to Learners’ Ultimate Achievement. پژوهش های میوه کاری, 1399; 9(1): 107-121. doi: 10.30466/ijltr.2021.120978