آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها110
تعداد مقالات1,122
تعداد مشاهده مقاله826,114
تعداد دریافت فایل اصل مقاله793,150
Kalantarypour, Mahsa, Modirkhamene, Sima. (1399). SEMing EFL Teachers’ Management Strategies and Coping Styles in relation to Learners’ Ultimate Achievement. پژوهش های میوه کاری, 9(1), 107-121. doi: 10.30466/ijltr.2021.120978
Mahsa Kalantarypour; Sima Modirkhamene. "SEMing EFL Teachers’ Management Strategies and Coping Styles in relation to Learners’ Ultimate Achievement". پژوهش های میوه کاری, 9, 1, 1399, 107-121. doi: 10.30466/ijltr.2021.120978
Kalantarypour, Mahsa, Modirkhamene, Sima. (1399). 'SEMing EFL Teachers’ Management Strategies and Coping Styles in relation to Learners’ Ultimate Achievement', پژوهش های میوه کاری, 9(1), pp. 107-121. doi: 10.30466/ijltr.2021.120978
Kalantarypour, Mahsa, Modirkhamene, Sima. SEMing EFL Teachers’ Management Strategies and Coping Styles in relation to Learners’ Ultimate Achievement. پژوهش های میوه کاری, 1399; 9(1): 107-121. doi: 10.30466/ijltr.2021.120978


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.