آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها136
تعداد مقالات1,373
تعداد مشاهده مقاله1,864,213
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,558,199
Li, Li. (1399). Novice Teachers' Discursive Construction of Their Identity: Insights from Foreign Language Classrooms. پژوهش های میوه کاری, 8(3 (Special Issue)), 57-76. doi: 10.30466/ijltr.2020.120934
Li Li. "Novice Teachers' Discursive Construction of Their Identity: Insights from Foreign Language Classrooms". پژوهش های میوه کاری, 8, 3 (Special Issue), 1399, 57-76. doi: 10.30466/ijltr.2020.120934
Li, Li. (1399). 'Novice Teachers' Discursive Construction of Their Identity: Insights from Foreign Language Classrooms', پژوهش های میوه کاری, 8(3 (Special Issue)), pp. 57-76. doi: 10.30466/ijltr.2020.120934
Li, Li. Novice Teachers' Discursive Construction of Their Identity: Insights from Foreign Language Classrooms. پژوهش های میوه کاری, 1399; 8(3 (Special Issue)): 57-76. doi: 10.30466/ijltr.2020.120934