آمار

تعداد نشریات12
تعداد شماره‌ها126
تعداد مقالات1,293
تعداد مشاهده مقاله1,586,348
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,308,011
Li, Li. (1399). Novice Teachers' Discursive Construction of Their Identity: Insights from Foreign Language Classrooms. پژوهش های میوه کاری, 8(3 (Special Issue)), 57-76. doi: 10.30466/ijltr.2020.120934
Li Li. "Novice Teachers' Discursive Construction of Their Identity: Insights from Foreign Language Classrooms". پژوهش های میوه کاری, 8, 3 (Special Issue), 1399, 57-76. doi: 10.30466/ijltr.2020.120934
Li, Li. (1399). 'Novice Teachers' Discursive Construction of Their Identity: Insights from Foreign Language Classrooms', پژوهش های میوه کاری, 8(3 (Special Issue)), pp. 57-76. doi: 10.30466/ijltr.2020.120934
Li, Li. Novice Teachers' Discursive Construction of Their Identity: Insights from Foreign Language Classrooms. پژوهش های میوه کاری, 1399; 8(3 (Special Issue)): 57-76. doi: 10.30466/ijltr.2020.120934


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب