
تعداد نشریات | 13 |
تعداد شمارهها | 151 |
تعداد مقالات | 1,522 |
تعداد مشاهده مقاله | 2,390,337 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,006,802 |
1. | Iranian EFL Teachers’ and Learners’ Perceptions of the Principles of Critical Thinking: A Constructivist Grounded Theory Study | |
دوره 8، شماره 2، مهر 2020، صفحه 63-81 | ||
Fatemeh Sadeghi؛ Seyyed Mohammad Reza Adel؛ Gholamreza Zareian؛ Mohammad Davoudi | ||
2. | Qualitative Data Coding and Analysis: A Systematic Review of the Papers Published in the Journal of Second Language Writing | |
دوره 11، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 25-47 | ||
Mehdi Riazi؛ Hessameddin Ghanbar؛ Reza Rezvani | ||
3. | Reconceptualization of Test Fairness Model: A Grounded Theory Approach | |
دوره 11، شماره 2، مهر 2023، صفحه 119-146 | ||
Shima Beheshti؛ Mohammad Ahmadi Safa | ||