| تعداد نشریات | 14 |
| تعداد شمارهها | 175 |
| تعداد مقالات | 1,703 |
| تعداد مشاهده مقاله | 2,940,489 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,390,267 |
| 1. | A Netnographic Approach to Teacher Professionalism: a Model of EFL Teachers’ Online Professional Development in Focus | |
| دوره 13، شماره 2، مهر 2025، صفحه 139-166 | ||
| Saeedeh Kavoshian؛ Saeed Ketabi؛ Mansoor Tavakoli؛ Farzad Mashhadi | ||
| 2. | Iranian EFL Teachers’ and Learners’ Perceptions of the Principles of Critical Thinking: A Constructivist Grounded Theory Study | |
| دوره 8، شماره 2، مهر 2020، صفحه 63-81 | ||
| Fatemeh Sadeghi؛ Seyyed Mohammad Reza Adel؛ Gholamreza Zareian؛ Mohammad Davoudi | ||
| 3. | Qualitative Data Coding and Analysis: A Systematic Review of the Papers Published in the Journal of Second Language Writing | |
| دوره 11، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 25-47 | ||
| Mehdi Riazi؛ Hessameddin Ghanbar؛ Reza Rezvani | ||
| 4. | Reconceptualization of Test Fairness Model: A Grounded Theory Approach | |
| دوره 11، شماره 2، مهر 2023، صفحه 119-146 | ||
| Shima Beheshti؛ Mohammad Ahmadi Safa | ||
| 5. | نظریهپردازی و مدلسازی برای آموزش زبان فارسی (آزفا): با رویکرد پژوهش کیفی | |
| دوره 1، شماره 3، آذر 1403، صفحه 43-60 | ||
| محمد فقیری | ||