![سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه ارومیه](./data/logo.png)
تعداد نشریات | 11 |
تعداد شمارهها | 138 |
تعداد مقالات | 1,408 |
تعداد مشاهده مقاله | 2,009,814 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,687,586 |
1. | Classroom Assessment Literacy for Speaking: Exploring Novice and Experienced English Language Teachers’ Knowledge and Practice | |
دوره 6، Issue 3 (Special Issue)، دی 2018، صفحه 57-77 | ||
Zia Tajeddin؛ Minoo Alemi؛ Hasti Yasaei | ||
2. | “Experiencing theory first-hand was delightful and informative”: Bridging the Theory-Practice Gap in Online Language Assessment Training | |
دوره 9، 3 (Special Issue)، دی 2021، صفحه 93-116 | ||
Marie Yeo | ||
3. | Introduction: An Overview of Assessment and Teaching | |
دوره 6، Issue 3 (Special Issue)، دی 2018، صفحه 1-7 | ||
Dan Douglas | ||