آمار

تعداد نشریات10
تعداد شماره‌ها126
تعداد مقالات1,305
تعداد مشاهده مقاله1,687,839
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,388,976

1.

Exploring an EFL Teacher’s Beliefs and Practices in Teaching Topical Debates in Mainland China

دوره 8، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 25-44
Wang Lan؛ Ricky Lam

2.

Iranian EFL Teachers’ and Learners’ Perceptions of the Principles of Critical Thinking: A Constructivist Grounded Theory Study

دوره 8، شماره 2، مهر 2020، صفحه 63-81
Fatemeh Sadeghi؛ Seyyed Mohammad Reza Adel؛ Gholamreza Zareian؛ Mohammad Davoudi

3.

The Effect of Intertextuality on Iranian EFL Learners’ Critical Writing

دوره 2، شماره 1، فروردین 2014، صفحه 85-98
Saeideh Ahangari؛ Hayedeh Sepehran


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب