تعداد نشریات | 12 |
تعداد شمارهها | 119 |
تعداد مقالات | 1,228 |
تعداد مشاهده مقاله | 1,376,853 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,169,206 |
1. | Exploring an EFL Teacher’s Beliefs and Practices in Teaching Topical Debates in Mainland China | |
دوره 8، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 25-44 | ||
Wang Lan؛ Ricky Lam | ||
2. | Iranian EFL Teachers’ and Learners’ Perceptions of the Principles of Critical Thinking: A Constructivist Grounded Theory Study | |
دوره 8، شماره 2، مهر 2020، صفحه 63-81 | ||
Fatemeh Sadeghi؛ Seyyed Mohammad Reza Adel؛ Gholamreza Zareian؛ Mohammad Davoudi | ||
3. | The Effect of Intertextuality on Iranian EFL Learners’ Critical Writing | |
دوره 2، شماره 1، فروردین 2014، صفحه 85-98 | ||
Saeideh Ahangari؛ Hayedeh Sepehran | ||