آمار

تعداد نشریات12
تعداد شماره‌ها136
تعداد مقالات1,380
تعداد مشاهده مقاله1,926,914
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,614,389

1.

Exploring an EFL Teacher’s Beliefs and Practices in Teaching Topical Debates in Mainland China

دوره 8، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 25-44
Wang Lan؛ Ricky Lam

2.

Iranian EFL Teachers’ and Learners’ Perceptions of the Principles of Critical Thinking: A Constructivist Grounded Theory Study

دوره 8، شماره 2، مهر 2020، صفحه 63-81
Fatemeh Sadeghi؛ Seyyed Mohammad Reza Adel؛ Gholamreza Zareian؛ Mohammad Davoudi

3.

The Effect of Intertextuality on Iranian EFL Learners’ Critical Writing

دوره 2، شماره 1، فروردین 2014، صفحه 85-98
Saeideh Ahangari؛ Hayedeh Sepehran