
تعداد نشریات | 13 |
تعداد شمارهها | 151 |
تعداد مقالات | 1,523 |
تعداد مشاهده مقاله | 2,391,005 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,007,707 |
1. | A Narrative Study of Iranian EFL Teachers’ Experiences of Doing Action Research | |
دوره 5، شماره 1، فروردین 2017، صفحه 93-112 | ||
Mehdi B. Mehrani | ||
2. | Collaborative Reflective Practice: Its Influence on Pre- service EFL Teachers’ Emerging Professional Identities | |
دوره 7، Issue 3 (Special Issue)، دی 2019، صفحه 53-70 | ||
María V. Alvarado Gutiérrez؛ Mónica A. Neira Adasme؛ Anne Westmacott | ||
3. | Initiating an Action Research Programme for University EFL Teachers: Early Experiences and Responses | |
دوره 4، Issue 3 (Special Issue)، دی 2016، صفحه 55-73 | ||
Anne Burns؛ Anne Westmacott؛ Antonieta Hidalgo Ferrer | ||
4. | QR Code Enriched Writing and Speaking Practices: Insights from EFL Learners at Tertiary Level | |
دوره 12، شماره 2، مهر 2024، صفحه 1-18 | ||
Sibel Söğüt؛ Serap Atasever Belli | ||