آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها160
تعداد مقالات1,590
تعداد مشاهده مقاله2,522,289
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,103,176

1.

Classroom Assessment Literacy for Speaking: Exploring Novice and Experienced English Language Teachers’ Knowledge and Practice

دوره 6، Issue 3 (Special Issue)، دی 2018، صفحه 57-77
Zia Tajeddin؛ Minoo Alemi؛ Hasti Yasaei

2.

Functions and Strategies of Teachers’ Discursive Scaffolding in English-medium Content-based Instruction

دوره 8، 3 (Special Issue)، دی 2020، صفحه 1-24
Zia Tajeddin؛ Minoo Alemi؛ Zahra Kamrani

3.

Pragmatic Assessment of Request Speech Act of Iranian EFL Learners by Non-native English Speaking Teachers

دوره 4، شماره 2، مهر 2016، صفحه 19-34
Minoo Alemi؛ Neda Khanlarzadeh

4.

Teachers' Means of Scaffolding L2 Learners’ Pragmatic Production in Online Instruction

دوره 12، شماره 2، مهر 2024، صفحه 19-38
Sama Ghadiri؛ Zia Tajeddin؛ Minoo Alemi