آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها144
تعداد مقالات1,440
تعداد مشاهده مقاله2,156,775
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,797,161

1.

Classroom Assessment Literacy for Speaking: Exploring Novice and Experienced English Language Teachers’ Knowledge and Practice

دوره 6، Issue 3 (Special Issue)، دی 2018، صفحه 57-77
Zia Tajeddin؛ Minoo Alemi؛ Hasti Yasaei

2.

Functions and Strategies of Teachers’ Discursive Scaffolding in English-medium Content-based Instruction

دوره 8، 3 (Special Issue)، دی 2020، صفحه 1-24
Zia Tajeddin؛ Minoo Alemi؛ Zahra Kamrani

3.

Native and Nonnative English Teachers’ Perceptions of Their Professional Identity: Convergent or Divergent?

دوره 4، Issue 3 (Special Issue)، دی 2016، صفحه 37-54
Zia Tajeddin؛ Aylar Adeh

4.

Teachers' Means of Scaffolding L2 Learners’ Pragmatic Production in Online Instruction

دوره 12، شماره 2، مهر 2024، صفحه 19-38
Sama Ghadiri؛ Zia Tajeddin؛ Minoo Alemi