آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها180
تعداد مقالات1,748
تعداد مشاهده مقاله2,973,340
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,421,110
رستگار, عباسعلی, حیدری چراتی, نسیم, اقوامی پناه, مائده. (1404). تأثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید با تبیین نقش میانجی تعامل برند- مصرف کننده و آگاهی از برند. پژوهش های میوه کاری, (), -.
عباسعلی رستگار; نسیم حیدری چراتی; مائده اقوامی پناه. "تأثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید با تبیین نقش میانجی تعامل برند- مصرف کننده و آگاهی از برند". پژوهش های میوه کاری, , , 1404, -.
رستگار, عباسعلی, حیدری چراتی, نسیم, اقوامی پناه, مائده. (1404). 'تأثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید با تبیین نقش میانجی تعامل برند- مصرف کننده و آگاهی از برند', پژوهش های میوه کاری, (), pp. -.
رستگار, عباسعلی, حیدری چراتی, نسیم, اقوامی پناه, مائده. تأثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید با تبیین نقش میانجی تعامل برند- مصرف کننده و آگاهی از برند. پژوهش های میوه کاری, 1404; (): -.