آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها172
تعداد مقالات1,678
تعداد مشاهده مقاله2,766,030
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,241,956
Zhao, Yiding. (1403). It is all “English” to me: Can Cross-Culture Overlaps Facilitate L2 Idioms Teaching?. پژوهش های میوه کاری, 12(2), 97-114. doi: 10.30466/ijltr.2024.54945.2609
Yiding Zhao. "It is all “English” to me: Can Cross-Culture Overlaps Facilitate L2 Idioms Teaching?". پژوهش های میوه کاری, 12, 2, 1403, 97-114. doi: 10.30466/ijltr.2024.54945.2609
Zhao, Yiding. (1403). 'It is all “English” to me: Can Cross-Culture Overlaps Facilitate L2 Idioms Teaching?', پژوهش های میوه کاری, 12(2), pp. 97-114. doi: 10.30466/ijltr.2024.54945.2609
Zhao, Yiding. It is all “English” to me: Can Cross-Culture Overlaps Facilitate L2 Idioms Teaching?. پژوهش های میوه کاری, 1403; 12(2): 97-114. doi: 10.30466/ijltr.2024.54945.2609