تعداد نشریات | 11 |
تعداد شمارهها | 136 |
تعداد مقالات | 1,368 |
تعداد مشاهده مقاله | 1,835,928 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,519,541 |
1. | A Narrative Study of Iranian EFL Teachers’ Experiences of Doing Action Research | |
دوره 5، شماره 1، فروردین 2017، صفحه 93-112 | ||
Mehdi B. Mehrani | ||
2. | Collaborative Reflective Practice: Its Influence on Pre- service EFL Teachers’ Emerging Professional Identities | |
دوره 7، Issue 3 (Special Issue)، دی 2019، صفحه 53-70 | ||
María V. Alvarado Gutiérrez؛ Mónica A. Neira Adasme؛ Anne Westmacott | ||
3. | Initiating an Action Research Programme for University EFL Teachers: Early Experiences and Responses | |
دوره 4، Issue 3 (Special Issue)، دی 2016، صفحه 55-73 | ||
Anne Burns؛ Anne Westmacott؛ Antonieta Hidalgo Ferrer | ||